Fenogretmeni
Fenogretmeni bende şuan 38+3üm ama her sabah kalktığımda belim ve karnımda adet sancısıyla uyanıyorum hafif değil şiddetli yatmaya devam edemiyorum çünkü daha kötü olıyor kalkıp hareket ettikçe gün içinde azalmaya başlıyor sizde böyle bi durum olmuşmuydu bu bir belirtmi acaba?