Dün gece burdaki her sayfaya dogurmuyorum yazdıktan sonra gece 4.30gibi sancım geldi. Uyandım evdeki kimseye demedim 7 ye kadar kendim çektim sanciyi yürüdüm squat yaptım. 7 de eşimi uyandirdim kalktı kahvaltı hazirladi anneme seslendik 7.30 gibi hastaneye geldik. 8.30 civarı acilmam 5-6 cm dediler sancılar çok sıktı. Alttan muayene sirasinda suyum geldi iyice sancı arttı. Yatış verildi acilmam çok iyiydi ama çatı muayenesinde kemikten şüphelendiler. Ama doğursun dedi doktorum. 11.30 gibi tam açıklık oldu. İkinmaya başladım gelmiyo çocuk 😭 iri bebek olduğu için sıkıntı oldu çok kez ikindim belki 50 kere en son yırtıklarla kesiklerle doğurdum. Dikislerim çok fazla. İlk doğumumdu acilmam çok iyi gitti kızlar squat merdiven çıkma hurma adaçayı ahududu çayı çok içtim
Ankara şehir Hastanesi’nde yaptım Allah bin kere razı olsun çok iyiydi doktorlar hemsireler ebeler dua ede ede çıktım servise. Oğluşum yanımda yatıyor şimdi rabbim isteyen herkese nasip etsin💚💚💚