Gunaydinnn 🌼
Ben aşımı oldum aç ya da tok farketmiyor kendini nasıl iyi hissedersen o şekilde yaptırabilirsin dedi ebe. Sadece asi olduktan sonra kesinlikle ovmamak gerekiyormuş ateş, hafif şişlik ve kızarıklık olabilirmiş. Ama aşıdan 10 dakika sonra ağrısı başladı . 3 gün sürermiş , duş almakta da bir sorun olmazmış .