4mevsim_1anne Kızlar supurgemden çok memnundum bozuldu zaten neyi sevsem bozuluyo bocsh allergry 2000 Watt olaniydi ama şimdi fiyatlar çok pahali ucuz yollu iyi çeken kullanisli biseu önerir misiniz
angela88 4mevsim_1anne yani ucuz supurge ve iyi supurge maalesef yok artik. 2.el aramaniz gerek. Philips marathon derim. Bakin temiz kullanilmis yenisini alip eskisini satanlar illaki vardir. Haricinde iyi ve ucuz zor 🥲
Summerwine Ben elektrolux mavi olanı kullanıyorum memnunum.Tabi ben 2 sene önce aldığımda muadillerine göre uygundu şu an ne durumda bilmiyorum
AgahAli Philips maraton ultimate son çıkanı kullanıyorum çok da memnunum ama bi iki model altı da alınabilir ışık farkı var ve hemen bozuluyor ışığı sırf onun için bir sürü fiyat farkı oluyor
TeoMom 4mevsim_1anne Elektrolux kullanıyorum ve çok memnunum canım ama ben alalı oluyor tabi şimdi fiyatı ne kadardır bilmiyorum
Busraaksel Fantom P1200 dikey süpürgeyi öneririm asla büyük makinaları aratmıyor ve fiyatı da 400 civarı onu aldığımdan beni ne robot süpürgemi kullanıyorum ne de büyük süpürgemi