AslanBebeginAnnesi Kızlarrr 30+2′deyim karnımın her noktası taş gibi olmaya başladı. hiç yumuşak bir noktası kalmadı nerdeyse 🙉 sizin de böyle mi acaba yoksa anormallik bende mi çok merak ettim🙊😄 ve bir de hamileliğim süresince toplam 19 kg aldım. bebişim on gün ilerde gidiyor 🙂 acaba bebeğimin önde gitmesi ile mi alakalıdır
Nskyhn AslanBebeginAnnesi benim o zamandan beri hep öyle sertleşiyor 🙈 34+4. Genelde taş gibi oksuyorum geçiyor 😂 yok sanmiyorum ben 6-7 kg aldım ama bebiş önde gidiyor. Kaç kilo şu an? Bı de ben doktora söylüyorum sertleşme çok normal diyor
findiklibadem AslanBebeginAnnesi ne anlatıyosan senle aynı durumdayım burda bekliyim bilgisi olan varsa bende faydalanırım
OksijenliSu AslanBebeginAnnesi Bende de aynı. 😅😅 Artık büyüdüğü için alanı daralıyor, karnımız genişlediği kadar genişledi. 30+4üz.
Seyma-Aslan00 AslanBebeginAnnesi bizde 33. Haftadayız cok sükür😍 benim karnımda öyle oldu her yer sert bebisim büyüyo cünkü normal diye biliyorum. Bende simdiye kadar 18 kilo aldım🙈🙈
AslanBebeginAnnesi Nskyhn kuzum benimki öyle anlık sertleşme değil benim karnım komple çok sert gece gündüz çok sert yani sanki karnımın içinde demir var gibi🙈😄😂😂 en son 27+4te gitmiştim 1200 gramdı canım şu an ne durumda bilmiyorum 😊
Nskyhn AslanBebeginAnnesi canım tamam o zaman anlık olmaması önemli zaten 🙈 yani şöyle eğer anlık girip çıkıyorsa o sertleşme o zaman sancı diye geçiyormuş. Ama gün içinde sürekli oluyorsa o sancı olmuyormuş. 👍Maşallah Allah bağışlasın. O kilo işi belli olmuyor bir haftaya geliyor kendini esitliyor. 🙈
AslanBebeginAnnesi OksijenliSu ayyyyyy evet 🤭🥰😂 çatlak oluşumun var mı canım bende henüz olmadı 19 kg almama rağmen
OksijenliSu AslanBebeginAnnesi Benim 2.gebeliğim canım. 😅İlkten kalan çatlaklarım var. AslanBebeginAnnesi bende henüz olmadı İlk hamileliğimde bende öyle diyordum. Karnımda çatlak yok, oh ne güzel diye sevinmiştim. Sonra doğum gerçekleşti. Ertesi gün karnım indi ve bir baktım çatlamışıımmm. 😅😅🥺
AslanBebeginAnnesi Nskyhn ayyy şok sevindim 🤭😍 benim bebiş hep önde gidiyordu suyu da fazlaydı canım doktorumuz gebelik şekerinden çok şüphelenmişti şeker yüklemesi testi yaptırmıştık çok şükür ki her şey normal çıktı 🥰😍
Nskyhn AslanBebeginAnnesi ya biz şeker yüklemesi yapmadık sürekli aç tok kan bakıyoruz değerlerim düşük çıkıyor. Geçen gittim kilosu 15 gün öndeydi doktor şeker mi var acaba dedi kan verdim yoktu. Bence o bebişin genetiği ile alakalı 🙈 ama sertlesmeden korkma bı de hareketleri nasıl?
AslanBebeginAnnesi Nskyhn evet canım bence de genetik olabilir eşim de ben de kalıplıyız belki de ondan🙊🙈😂😂 hareketleri çok iyi sürekli bi orda bi burda maşallah🤣😂
AslanBebeginAnnesi OksijenliSu amannn allahımmmmmmmm🙉🙉😂😂 kesin bende de oluşacak o zaman😔😂 çünkü aşırı kilo aldım 🤷🏻♀️😂
bayanmor12 AslanBebeginAnnesi bende 30+2deyim benimde sertleşme hatta kasılmalarım oluyor doktoruma söyledim bol su içeceksin dedi magnezyum kullanıyor muydun bide canım
AslanBebeginAnnesi bayanmor12 bende kasılma olmuyor kuzum yok magnezyum falan vermedi su iç de demedi. sertleşme olması normal dedi
bayanmor12 AslanBebeginAnnesi bol su içmelisin canım belki magnezyum daha verir doktorun çünkü kasılma ve sertleşmeler biraz magnezyum eksikliğindende oluyor hatta ben kontole gitmeden 5 gün kadar önce bitmişti magnezyum kullanmadığım o sürede geceleri bağırarak kramplarla uyandım senin rahatın için bol su ve magnezyum çok önemli 🙏🏻
DidemDnnz Ya sertleşmesi sorun olmayabilir de bizim bazen bebek toplandı vs dediğimiz şey kasılmaymış. Bende koca koca hareketler olmaya başlamıştı meğer sancım başlamış 34. Haftada, Dr nst ye bağladı sonra da ks gevşetici bir hap verdi.
AslanBebeginAnnesi DidemDnnz ben o bebek toplanması denen şeyi hiç yaşamadım canım o konuda bir bilgim yok 🤷🏻♀️