Yagmurogul Aysgfrklc bebeğiniz kaç kilo ? Çok şaşırdım 3 kilo almanıza . Sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Gizem_alan Mervedez159 benim doktorum da bebeğin gelişimi iyi diyor ama çok biseyde yiyemiyorum bu aralar zorluyorum artık bende biraz kilo alayım diye normalde de çok zayıfım 50 kiloyu görmedim hiç ya
bayanmor12 Gizem_alan 30+2deyim 8 kilo aldım canım seninki normal mi bilmiyorum bende 52yle hamile kaldım şuan 59 60 arası gidip geliyorum normalde hiç kilo alamayan biriydim sanırım seninde bünyen çok almıyor bence yeme düzeninlede alakalı olabilir gün içinde beslenmen nasıl oluyor
Gizem_alan bayanmor12 az az ve sık işini yapamıyorum bikere oturunca duramıyorum şişene kadar yiyorum 😂 aralarda da meyve yiyorumm
bayanmor12 Gizem_alan bende sürekli bişeyler yiyorum ara öğün olarak mutlaka meyve kuruyemiş tüketmeye çalışıyorum bide ballı süt yapıyorum hem bebeğe hem bana faydası olsun diye bebek kilosu nasıl peki canım
Gizem_alan bayanmor12 bebeğin gelişimi güzel dedi haftaya salı detaylıya giricem orda tekrar sorucam en son kaç dediğini hatırlamıyorum aşırı unutkanlık başladı
bayanmor12 Gizem_alan önemli olan zaten bebeğin kilosu eğer herşey yolundaysa bebeğin gelişimi suyu iyiyse sen kilonu çok kafana takma son aylarda alınıyor diyorlardı hep gerçekten doğruymuş 😅
Gizem_alan bayanmor12 paşanın herseyi güzel gidiyor dedi icerde bacak bacak üstüne atıp ayaklarını sallıyor ben kendim için de biraz kilo almak istiyorum normalde de zayıfım rahatsız oluyorum kilomdan kemiklerimin hepsi ele geliyor 😂
1aysekaplan Gizem_alan canım ne kadar kiloda alsan doğumda zaten o kilon gitcek yani çünkü zayıf bünyeli insanların anında kilosu gidiyor eski haline dönüyor ve zayıf olmaya takılma çevremde çok sadece hamilelik boyunca 5 kilo alıp 4kilo bebe doğuran başka tanıdıklarım da var çok kilo alıp 2.800 doğuran kilo alıyorum bbeegimde kilolu dogcak diye birşey yok önemli olan kendinin değil bebeğinin kilo alması onun içinde ceviz muz karpuz çok ye 🥰🥰
Nil- Damla1995 hiç üzülmeyin ben de çok üzülüyordum şuan 3 yakın arkadaşım doğumdan sonra bir deri bir kemik kaldı ve her şeyi yiyorlar + 22 kilo ile doğuma giren arkadaşım şuan kilo almaya bile çalışıyor onlar bana umut oldu açıkçası ama dikkat etmekte fayda var tabi
Damla1995 Nil- kolay kilo veren biri degilim ama bakicaz.canim feda olsun oyle boyle gider insallah 😇
hayallliiim Gizem_alan evet sen çok zayıfmışsın ben bir yıl önce 49 a düştüm düğün haftam iskelet gibiydim bana hiç yakışmadı o kadar zayıf olmak sende kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle ol inş
Gizem_alan 1aysekaplan en çok yedigim karpuz peynir yoğurt arq ara makarna yiyorum diğer meyvelerden de zorluyorum kendimi süt içemiyorum tiksindim
1aysekaplan Gizem_alan ozman sıkıntı yok canım çoğu şeyi yiyormussun zaten muzu da çok ye bak oda çok faydalı ve kilo aldırirmis kış gelmeden yiyebildigin kadar ye 🤣 yoğurdu yiyorsan süt okadarda onemli değil yoğurt daha faydalı emin ol et tavuk yemeye calis geri kalan Allah’a bırak hepimiz sağlıklı evlatlar dogururz inşallah 🥰🥰🤰🏻
Aysegloztrk Gizem_alan ben 29.haftadayım 56 ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum 😊 Doktorum nasıl besleniyorsan öyle devam et dedi, annenin kilo alması değil bebeğin alması gelişimi önemli, bebeğimin gelişimi 4-5 gün önden gidiyor