Satiyeak Gizem_alan korkmana gerek yok. Kendinin almaman cok guzel. Eminim bebeginin kilosu iyidir doktor soyler zaten kilosunun iyi olup olmadigini
Gizem_alan EsiLaMirac_0mom bana da ilk 4 ay sonra geçer dediler hala bulantilarim var mecbur içiyorum
Melikemercimek Haftam 3 kilo almışım . Normalde vermiştim ama prilam kullanıyorum onun sayesinde yiyebilir oldum
hayallliiim Gizem_alan 15+6 oldum -5 kilo ile devam 63 ile hamile kaldım 58 şu an 1,63 boyum şu an tam iyi oldum çok seviniyorum 🤣🤣🤣
hayallliiim Gizem_alan evet sen çok zayıfmışsın ben bir yıl önce 49 a düştüm düğün haftam iskelet gibiydim bana hiç yakışmadı o kadar zayıf olmak sende kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle ol inş
Halimee1634 22+2 deyim 58.5 ile başladım 61.5 ile devam ediyor 3 kilo almışım. Dikkat etmeme ve yürüyüş yapmama rağmen 😢
teachering06 Gizem_alan 31+0 dayım bugün başlangıç kgdan 10 kg daha zayıfım, 400 gram aldım. Doktor çok iyi diyor, herkesin bünyesi aynı değil, bulantılarım benim aşırı fazlaydı 18.19.haftalara kadar mahvoldum resmem
Gizem_alan teachering06 benim hala var bulanti hapiyla yiyip içebiliyorum ama bende normal de zaten reflü var bebekle iyice mahvetti bulantiyi durursam ona engel olamiyorum
Halimee1634 Gizem_alan 30.haftalarda bile sadece 3 4 kilo alanları görünce acaba bende mi bisye var diyorum 😊
Btlklnc 45 kilo ile hamile oldugumu öğrendim. Suan 7 haftalık 49 kiloyum 😳 doktorum kilo almamalısın diyor ama sürekli açım😔