Kubra_miray_szr momeva korkma canim benle ayni haftadasin benimde aynisi oluyor bebek asagi indikçe baski oluyor yeri daraliyor birde doğuma çok az kaldı normaldir bu kanama veya herhangi bisey yoksa
Ktiryaki momeva Ben daha dün nst ye girdim sancı filan çıkmadı haftaya kontrolüm var alttan muayene olacağım geçmezse sabah bende erken gidip baktırırım
momeva Esrakurtoglu96 gitmedim dinlenince geçti gece de tekrarlamayınca endişe etmedim kanamam olmadı çok şükür bugünde iyi hissediyorum 🤲🏻☺️ Cumartesi kontrolüm var o zamana kadar sabredeyim, tabii şiddetlenince gideceğim hemen
Ucrub-sulo momeva bende iki gün önce ki karnimin taş gibi olması ve makatta kasıklarımda doluluk hissinden gittim ,2 cm açılma ve doğum sancıları başladı deyip acilde yatırdılar 1 gece ilaç verdiler fakat şuan evdeyim gene aynı şikayetler var
Celins_ 1prensannesi2312 ben 6cm ile gittim çünkü suyum gelmişti. Yatış yapıldı hemen suni sancı başlandı 3 saat sonra oğlum doğdu.