hayallliiim farklı farklı doktorlara gittim ben sırayla sayıyım
Gamze yılmaz dan ben memnun kalmadım
Burcin salman a gittim çok kez onun kendisi olursa muayenede cok tatli ilgili birisi ondan memnunum ama son randevuda ilk defa kendisi yoktu asistanlar vardi onlardan hic memnun kalmadim
Esengul turkyilmaz diye bi doktor var ondan hic hic memnun kalmadım asla gitme az daha seker yüklemesi için bana yanlışlıkla ben fark etmesem en yüksek dozu iciriyodu ben fark etrim gittim düzeltsin diye saatlerce yapamadı falan faciaydi