Gerçekten bende öyle dikişleri çok merak ediyorum benim 2. Sezeryanin ilki özelde oldu yapıştıtmaydi
Şimdiki doğumum orada olavak büyük ihtimalle ve en çok korktuğum şey dikiş olması tamamen uyumak istiyorum o baskıyı bile hissetmek istemiyorum tercih hakkımız varmı acaba bilmiyorum hiç 🥺