Edizimmm heyzil06 vallha anneme geldim o derece herkes sıtma tutti 40 derece ates vs dedi benim gibi hassas biri acı eşiği düşük hiç bisi olmadi,🤣
heyzil06 Edizimmm hay maşallah 😂🧿 inşallah bana da dokunmaz ya bir de gurbetteyim ben kimsemiz yok buralarda allah korusun hemşire ağır bi aşı değil sadece kolda ağrı oluyor genelde o kadar dedi alerjik bi bünyem de yok ama işte yalnız da olunca ekstra korkuyor insan 🙈 allaha emanet diyelim artık 🤲🏼
simgekaya Raze doktora randevu almanız şart değil ki zaten hamilelere öncelik tanınması gerekiyor. Gebe izlem odasına giderek tetanoz aşısı olmak istediğinizi söyleyebilirsiniz.
Bebegim_gulay 25+6 da yaptım 1 tane, başkada yapma dedi sağlık ocağı, zamanını geçirdiğim için bir doz yeterli dedi