Raze Kızlar 20.haftada yapılıyormuş ama ben randevu bulamadım cuma günü 21+0 oluyoruz sizce yaparlar mı 🥺
Ozge_5516 Raze saglik ocaginda yapiliyor bn de o haftalarda yaptrdim 2. Dozumuda 29 haftamda yaptrdm bnde hicbir yan etkisi olmadı çok şükür
egesmommm Raze hamilelerin randevusuz gitme hakkı var randevu zorunluluğu yok hatta sağlık ocaklarında. Kendi aile hekimim demişti
3bebeli1kedili Raze ben pazartesi günü ikinci dozumu yaptırdım kadın doğum kontrolü sonrası gittim direk ebe ile görüştüm aşı kartımı gösterdim hemen yaptılar zaten doktor yapmıyor ebeler ilgileniyor diye biliyorum
simgekaya Raze doktora randevu almanız şart değil ki zaten hamilelere öncelik tanınması gerekiyor. Gebe izlem odasına giderek tetanoz aşısı olmak istediğinizi söyleyebilirsiniz.
Ozge_5516 Raze olur ya neden olmasin 2. Dozumu bnde gec oldm sende solersin gelemedim diye bir sorun olmaz yapr saglik ocağında
Edizimmm heyzil06 vallha anneme geldim o derece herkes sıtma tutti 40 derece ates vs dedi benim gibi hassas biri acı eşiği düşük hiç bisi olmadi,🤣