Elif-dogan Busra5461 perinatoloji bölümü için demi bende dün kadın doğum doktoruna gittim yeşil alan açtım 182 den sıra al dedi sadece
Busra5461 Elif-dogan bana öyle bişey demedi elime kağıt verdi radyolojiden sıra al dedi sadece. Bende gittim direk aldım 40gün sonrasına randevu verdiler.
Bekleyenler Elif-dogan 22+3 te yaptırdım. Cerrahpaşa ya gittim. 450 TL. Memnun kaldım. Mhrs den alamadım.
Bekleyenler Gmzbiri devlette o kadar ilginç ki en fazla 15 gün sonrasına açılıyor. O da dolu. Dolu değilse de detaylı ultrason yapmayan poliklinikler açılıyor.
mavisinprensesi20 Elif-dogan 21+0 da gittim özel takipliyim 400 TL idi randevu almıştım sonra radyoloji doktoruymus bakan eşim araştırmış özel klinikte perinatalogtan almış 700 TL ye baktırdık