Elif-dogan Merhaba anneler detaylı ultrasona hangi haftada girdiniz acaba özel pahalı olduğu için devlette sıra bulmaya çalışıyorum devlet de herhangi ücret oluyor mu acaba
Mucizem_00 Elif-dogan 24 haftada girdim kendi doktorm yaptı 500 tl ye, tabi sizin doktorunuz teklif etmeyebilir her doktor sanrm anlamıyor, devlette sıra cok zor
Portakalcicegi Elif-dogan ben dün girdim 21+6 da yani. Devlette bende sıra alamadım özele gittim ama onun öncesinde birçok postta devlet hastanesinde 10 dk bakıldığını hiç ilgilenmediklerini yazmışlardı benim gebeliğimde ikiz olduğu için hiç riske atmak istemedim özele gittim
Busra5461 Elif-dogan devlet ücret almıyor. Bende devlete gidiyorum 40gün sonrasına randevu verdiler. 24haftalık olmuştum yaptırdığımda.
Mucizem_00 Portakalcicegi evet öyleymiş benm doktorm da 35 40 dk bakmıştı anlatarak şöyle böyle diye anlamasakta ne kadar
Elif-dogan Portakalcicegi ben vandayim ya tek özel hastane var onda da ücret 1000 geçiyor çok pahalı geldi
Portakalcicegi Mucizem_00 anlamasak bile duymak istiyor insan yine de 😃 benimkide öyleydi söyledi herşeyi tek tek
Sonys İstanbul da özele giden anneler, hangi doktora gittiniz ve ücreti hakkında bilgi paylaşabilir misiniz? Henüz yaptırmamış olanlara fikir olsun.
Portakalcicegi Elif-dogan bende mecburi görev için dogudayim canım bulunduğum yerde detaylı ultrason yoktu Batman’a gittim orada ikiz bebek 1000 e yaptırdım. Tekte daha uygun ikiz bebeklerde bir tık daha pahalı oluyor.
fuunda_3 Elif-dogan devlette herhangi bir ücreti yok ama cok onceden randevu veriliyor 2 3 ay öncesinden zaman geçmişse bulmak sıkıntı
Sehnazs5 Ben 22 hafta 6 günlükken Op. Dr Kağan Kocatepe de girdim zaten sürekli videolarını izliyordum oraya gitmek istedim ücreti 750 TL gayette ayrıntılı anlatıyor tavsiye ederim 🌸
Gmzbiri Elif-dogan 21. Haftada girmiştim. Devlette para alınmıyor diye biliyorum ama çok önceden sıra almanız gerek. Ben özelde prof a 750 tlye yaptırmıştım. Mayıs ayındaydı tabi fiyat artmıştır.
Bekleyenler Gmzbiri devlette o kadar ilginç ki en fazla 15 gün sonrasına açılıyor. O da dolu. Dolu değilse de detaylı ultrason yapmayan poliklinikler açılıyor.
Elif-dogan Busra5461 perinatoloji bölümü için demi bende dün kadın doğum doktoruna gittim yeşil alan açtım 182 den sıra al dedi sadece