Gamzenur0809 2koftemom bende 37 oldum bugun gıttım 3 kğ olmuş normal istediğim için vitamınlerini bıtak dedi kılo almasın vok dedı kucuk mınyon bı bebek zaten dedi bitamınlerini bırakabılırsın
2koftemom Gamzenur0809 bende ishal oldum diye 2 gün ilaç içme ededi kilosu duracak dedi korkuorum yaa
Gamzenur0809 2koftemom dursun daha 36 sın ki 3 kğ yeterli daha alır ki kılosu önemlı degıl cıgeri önemli seker hastalıgı olanların bebeklerı kılolu olur ama cıgerleri ii olmaz