2koftemom Hanımlar durumlar nasıl ? Bugun gittim iyidihersey sadece bebiş 3kilo olmuş kilolu doğurmaktan korkuyorummmm. Doktor durur dedi ilk dogumum 3300 kiloydu. Fazlafark olmaz demi kızlar normal dogum kilosu bni zorlamaz dmi
Gulce12 2koftemom bende 36 haftayım bugün kontrol vardı 2720 kilo benim oğlumda. Çatı muayenesi oldum normal doğum için uygun dedi ağrım oldu sadece muayeneden sonra normal galiba ilk gebeliğim
1prensannesi_ 2koftemom bende bugun gittim 5 hafta 5 gunluk mınnacık her şey yolunda dedi 2 hafta sonra kalp sesi duyabılırmişim
Mavidunyamm 2koftemom Bende 36+3 üm yarın randevum var bakalım kaç kilo olmuşuz 😍👶🏻 bu arada 36. Haftada çatı muayenesi oluyor mu ki ya erken değil mi 🤔 ben ilk gebeligimde olmuştum bidaha yaparlar mı 🙄
Gamzenur0809 2koftemom bende 37 oldum bugun gıttım 3 kğ olmuş normal istediğim için vitamınlerini bıtak dedi kılo almasın vok dedı kucuk mınyon bı bebek zaten dedi bitamınlerini bırakabılırsın
2koftemom Gulce12 benimde çatoyı bugun yaptılar. anlamadom ben normaldoğum yaptım ilk doğumdada çatı muyanesı oldu bidaha nıye oldu ben baska biseye bakın dedim çatıya da baktılar galiba doktorada yazmıslar başı yüksekte anlamadım bunları
Gulergulmez Ben de 36+4üm,dün gittim kontrole. Oğulcuğum 2950 gram olmuş💞 Bana da az gibi geldi, ama doktorum gelişimi güzel dedi, önceki 2 bebeğimin biri 3500,diğeri 3700 doğmuştu 38+3te.Bunu da 38+3 te alacak, 2 hafta sonraya gün verdi.
2koftemom Gulergulmez bemde korkuyorum cnm kilolu olmasın nasıl doğururum sonra.seninkinide gelişimi.çok güzel doktorum bişy olmaz dedi iyi dedi ama bn kaygılandım bilmiyorum
2koftemom 1prensannesi_ maşşalllah cnm bnde 8 haftayı beklemiştim ozaman görünüyor hiç merak etme herşey yolumda gidecek❤️❤️❤️
2koftemom 1prensannesi_ googleye resim yukle yazıyosun oraya yukluyosun ordan linki byraya kopyalıyosun
2koftemom Mavidunyamm ya ben dedimki ben ilk dogumdan sonra bişiy farkkettim vajinada ona bakın dedim bunlar çatı algıladı herhalde çatı yapcaz dedi ebe benımde ilk hamılelkkte yapıldı uygundu 38de yapılmıstı normal doğurdum da olsun bidaha yapalım dediler anlamadım ki canım bişiy yok dedileer sanada belki yaparlat belki yapmazlar bunların işi belli olmuuo
2koftemom Mavidunyamm A kız bide dopum fiyatını sorduk 2ncigebelik olunca baska fiyat oluyormus kaçıncı gebelık diye sordular
Mavidunyamm 2koftemom Yani yaparlarsa ben isterim çünkü çatı muayenesi doğumu tetikliyor hemen doğurmak istiyorum artık 🙈😖😖😖😖😖
2koftemom Mavidunyamm hahaha brnde hemen dogurmak istiyorum inanki keskeeeeee okadar ypruldumkı ikinci hamılelık ama baştan beri zorlandım bidaha hamıle kalmam inşşşş
Gulce12 Rnml o an acı yoktu kasma kendini yeter. Ama sonrasında ağrım oldu hala da var bakalım normalmiş bu ağrı muayene sonrası
ozumunannesi 36+2 bugün kontrolümüz vardı 2870 gr olmuşuz 🧿 ama doktor suyu azalmış biraz dedi. Salı günü tekrar kontrole gideceğim. Kritik düzey değil ama azalma var dedi 😞