Ormanmeyvelii oh baya günün ilerlemiş sürekli bakıyorum acaba napti diye. 🙈🙈 Ay sorma dün düzenli sertleşme kasılmalar oldu dakika falan tuttum bı de eşim nöbetteydi. Ne zaman o yok zaten bir şey oluyor. 🙈 Sonra başka ağrım olmayınca uyudum. Kum ağrıları bitti çok şükür ilaçlarla falan ya da ben alıştım bilmiyorum