Selim_Alparslan Nesgny canım 15 ten sonra her şeyi çok net belli oluyor 15+3 bizim her şeyi netti 🙂 hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah
Mela Selim_Alparslan 17haftlgz teşekkür 12 haftada öğrendim kız olduğunu hala kız prensesim benim Allahım bagıslarsa bana inşallah ❤
findikkurdum17 15+6 inşallah yarın kontrol var bakalım ögrenecez mi en başından beri hep erkek dedim bakalım dogru mu 😍
Aysel_mslmv Ben 16+1 haftalik oldum.13-14 haftamda kiz dedi doktor amma 15 de erkek dedi🤷🏻♀️Ya farketmiyor sagsalim bebeyimi kucagimAlayimda .ama insan merak ediyor🙈🙈🙈💕💕💕💕
Zeyasha Aysel_mslmv bana da 13 hafta da ben kıza benzettim demişti 16 haftayı bekliyorum bende ben erkek gibi hissediyorum sağlıklı olsunlar bebişlerimiz yeter
gulsm77 Selim_Alparslan 17+3 göstermedi bizimkisi 2 seferdir bakalım 🙈 1-10 mart arası gibi doğumum inşallah
gulsm77 Selim_Alparslan inşallah diyeceğim çok istiyorum kız olmasını ama sağlığı çok daha önemli tabi önce sağlık 🤲🏻
Funfun 14+6 bizimkide erkek:) öğrendikten sonra farkettim ki kendimi hiç erkek annesi olarak düşünmemişim:)
Bebebebe 16+2 yim. Ve benimde erkek😁 gerçekten şuan çok şşaırdım mart ayı yüzde 90 herkesin erkek galiba🤭😁🤰🏻 Rüyamda da hep erkek bebekler görüyodum. Ama kız dı hayalimdeki😊