Handanby Balboncugum tek bi yerde hissetsem bebekten değildir diyeceğim ama sağ sol her yerde geziyor 😊
Balboncugum Handanby aynı benim de zaten ultrasyon da hiç yerinde durmadi o hareketleri nasıl hissetmem diye düşünüyordum bende
osg 14+2 ve erkek 💙 bende iki haftadır ara ara hissediyorum , çok güzel bir his..sağlıkla kavuşuruz inşallah kızlar yavrularımıza 🙏henüz aynı kilodayım onda da bir değişme yok😌
pitircikannesi1 Selim_Alparslan yarın 15+1 olacağız kontrolüm var Inşallah öğreniriz bizde cinsiyeti 🙏
AvBurcu Meddythemama ya doktor bana zayıf olduğun için hissetmeye daha erken başlarsın demişti ama henüz sanki net olarak hissedemedim☺️
Nesgny Merhaba benim de 17 mart son tarihimiz Doğum için inşallah.Şuan 16+2 günlüğüz.14.haftada cinsiyetini göstermedi bebeğim cumarte gideceğiz inşallah gösterir merak ediyoruz:)mart ayı erkek gibi gördüm çok ama bakalım bizim ne olacak
Selim_Alparslan Nesgny canım 15 ten sonra her şeyi çok net belli oluyor 15+3 bizim her şeyi netti 🙂 hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah
Nsns Selim_Alparslan gerçekten %90 erkek herkes bizde 17+1iz bebeğim erkek sağlıkla alalım kucaklarımıza mart ayının erkek bolluğuna şaşkınım hakikaten erkek ayıymış 😃
Selim_Alparslan Handanby bende hep erkek bebek görüyordum hamile olmadan önce canım eşime çok benziyordu buna çıktı sanırım 😍 sağ Salim kucağımıza alırız inşallah 🙂