[silindi] yani şöyle ilki düşükle sonuçlandı kalp atışı dinledikten sonra neden düştü dediğimde ilk gebelikler bu şekilde sonuçlar 3 4 düşükten sonra genetik tarama baktırırız dedi . Şimdi evde test yaptım beta 59 çıktı hastaneye gittiğim de buna gebe diyemeyiz dedi alttan muayene etti rahim kalınlığının güzel olduğunu herhangi bir kese yada sıkıntı görmediğini söyledi. Aynı gün tekrar beta istedi 52 ye düşmüş muhtemelen kendin regl gibi atarsın dedi yada , olsan da olmasan da pazartesi salı gel kürtaj gerekebilir dedi ağeım da yok sancım da yok hiç kanamam da gelmedi öteki bebek düşerken kanamam oluyordu öyle doktora gidip düşük yaptığımı anlamıştım