Ozgealyaayz 28 Ağustos saat 17 de beta değeri 59,23 30 Ağustos saat 13 de beta değeri 61,36 sıkıntı mı var 😔
HanifeAhmet Ozgealyaayz çok özür dileyerek söylüyorum ama sıkıntı var gibi çünkü artış hiç yok neredeyse en az iki katı artması gerekiyor sanki herşey Allah’tan tabi bizde doktorlardan duyduğumuz kadar biliyoruz beta değerine göre doktor bir şey demedi mi 😔
Dark Ozgealyaayz aynı yerde mi yaptırdınız? Öyleyse maalesef düzenli artmamis. Değilse aynı yerde verin kanı. Durum değişmezse muayenene gidin dış gebelik olabilir
Lehrerin21 Ozgealyaayz muhakkak aynı yerde vermen gerekiyo kanı benim de ilk yaptığımda 398 çıkmıştı akiam 8 de vermiştim iki gün sonra sabah 11 de verdim 575 çıkmıştı saat de fark ediyo ama ikinci testi nerede verdiysen yine orada test ver umarım gönlündeki olur 😇
arirangg Ozgealyaayz Maalesef neredeyse hiç artmamış gibi. 2 gün sonra yine ver canım inşallah güzel bir artış olur
Ozgealyaayz HanifeAhmet doktora gitmedim çok erken diye boş kese gördüğünü söylemesin diye bir tane düşüğüm var zaten
HanifeAhmet Ozgealyaayz hmm farklı yerlerde kan vermişsiniz sanırım ama özel ve devlette ölçüm farkı oluyor mutlaka aynı yerde verin tekrardan derim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
ays-e Ozgealyaayz yarın tekrar verin ama aynı yerde olması gerekiyor ölçüm farkı oluyor İster ilkiyle aynı yoksa 2.verdiğinizle aynı yerde yapın inşallah artık sağlanır 🙏🏻
Zehross03 Kimyasal gebelik gibi duruyor kanamayla atarsın bir kac güne test yapmasan anlamazdın hamile oldugunu büyük ihtimalle saglıksız gebelik :( ama olsun diger ay bile hemen hamile kalabilirsin bende öyle oldu
Ozgealyaayz Zehross03 sanırım kimyasal dün gittim alttan baktı ama herhangi bir şey görmedi 59 olan değer 52 lere düşmüş muhtemelen regl okursun dedi olmazsan gel dedi beklemedeyim bilmiyorum
[silindi] Ozgealyaayz benimde aynı şekildeydi. İlk özel ikinci saglik ocaginda üçüncü oZelde verince farklı çıktı doktorum ayni yerde kan vermemi söyledi. Verdim ama sonuç değişmedi. İnsallah kan verdiginizde yüksek degerler alırsınız
[silindi] Ozgealyaayz 59 den 52 ye düşmesi evet kimyasal gebelik. Yine de iki gun sonra tekrardan kan aldirip degerinize baktırın. Düşmüşse deger bir kac gun icinde kanama baslar. Ama sakin uzulmeyin. Cogu tandigimda dusukten sonra hic adet görmeden tekrar hamile kalanlar var
deryam2626 Ozgealyaayz maalesef değerlerin sorunlu. Çok üzülerek söylüyorum. Kimyasal gebelikte olabilir ama sağlıksız olduğu çok bariz belli.
Ozgealyaayz [silindi] hala kanamam başlamadı kafam karman çorban oldu bilmiyorum kanamam başlamazsa da gel pazartesi dedi gidicem bakıcam