B-P-R Melegim38 çok şükür kesemiz göründü şimdide bebeğin görünmesini bekliyoruz bir hafta sonra Gidicem Tekrar Ne zormuş Beklemek Ya 😍🙏
Destina21 Aynı şeyi bende yaşadım başka doktora gidin en azından ilaç verir .. kum döküyormuşum ağrıdan öldüm resmen .. dusuk riski varsa progestan falan verir belki