Melegim38 Merhaba hayirli aksamlar. Sanirim 4 haftalik hamileyim test yaptim ama doktora gitmedim daha. Sidetli bi sekilde alt karnim agriyor kramflar giriyor cekiyor. Belimde cok agriyor bunlar normalmidir ?
Hafizeipek Melegim38 doktora neden gitmedin canım ? Dış gebelik olup olmadığını kontrol etmeleri lazım
Muhammedamine Melegim38 çok şiddetli ağrılar normal değil o testler yanıltıcı olabiliyor hastaneye gitseydiniz de kanda gebelik tespit edilseydi kulanmanız gereken vitaminler var eğer hamileyseniz hatta belki ilaçlar
skrsln Melegim38 benim de karın ağrım oluyordu canım adet sancısı gibi merak etme sıkıntı yoktur bence 5.haftada görünmüştüm doktora 😊
Melegim38 Hafizeipek dedigim gibi doktorum kapali oldugu icin mecbur 2 hafta beklemem gerekiyor ve simdik gitsem birsey görülmezki daha cok erken.
Melegim38 Testden eminim aslinda. Cünki migde bulanzisi ve gögüs agrisida var. Doktora gitmek icin daha erken oldugunu düsünüyorum. Zaten benim Doktorum 2 hafta tatilde.
B-P-R Melegim38 canım ama Senin folik asit kullanman gerekiyor Bebeğin gelişimi için erken Deyip Geçiştirme başka doktora git doktorun gelene kadar kendini Riske atma Zaten Yeterince bekliyocegin günler Gelicek hemen bi doktora git
Muhammedamine Melegim38 benim adetim 5 gün geçmişti gittim 5 küsür haftalık hamileydim keseyi görmüştüm sizde 3-4 gün geçince gidersiniz vajinal de bakmadı normal ultrason
Melegim38 skrsln cok tesekkür ederim 🤗 Böyle duyunca rahatliyor insan. 2 hafta sonra termin yapicam umuyorumki o zamana kadar ersey güzel gecer ve 6 haftalik falan olurum💕
skrsln Melegim38 inşallah canım daha benim de çok yeni zaten 9+6 halâ ağrılarım oluyor gebeliğin sonuna kadar olanlar bile varmış ilk olduğu zamanlar ben de korkmuştum. 5. haftada gördüm ben de bebeği ama o haftada görünmeyedebiliyormuş içini rahat tut 🤗
Hafizeipek Melegim38 burda da normal hastaneler ilgilenmiyor kadın doğum hastanesi dış gebelik tehlikeli olduğu için bakıyor mecbur
Melegim38 B-P-R B-P-R onu kullanmaya basladim bile. Hayirlisi olsun insAllah. Herkeze tesekkürler iyi geceler 🤗
B-P-R Melegim38 bana Dua Edermisiniz biraz Sonra Evden Cikicam Kontrole Gidicem Bebeğim Kendini Göstersin Sağlıklı Bir Gebe Gecirmem İçin Dua edin lütfen
Melegim38 B-P-R rabbim hakkimizda hayirlisinizi nasip eylesin insAllah hepimizin saglikli bi gebeligi olur. Dualarim sizinle insAllah
B-P-R Melegim38 çok şükür kesemiz göründü şimdide bebeğin görünmesini bekliyoruz bir hafta sonra Gidicem Tekrar Ne zormuş Beklemek Ya 😍🙏