Geçen kontrolde bir haftada 200 gram almıştı,ben kendim ekstra kilo almamıştım, normal besleniyordum, az geldi gözüme dedim bu sefer kilo aldıracak şeyler yiyeyim, gece bile kalkıp muz yedim, kuruyemiş, karpuz, meyve, kaşar vs yemediğim kalmadı, dün gittim kontrole, bebek yine 200 gram almış, ben 500hram almışım, yani yediklerim bebeğe değil bana kilo yapmış😂😂 o yüzden ben normal halime geri dönmeye karar verdim😄