esra6338 anladım canım inşallah bi an önce hamile kalırsın sağlıkla bebeğine kavuşursun 🙏🏻 Bir an sabah regl olmayınca acaba kanser miyim diye yazdığınız görünce çok korktum çünkü benim annem bundan bir kaç ay önce 7 ay üst üste regl olmayınca doktora gitti önce menapoz dediler sonra bir daha gitti tahlil verdi menapoz değil dediler doktorun verdiği fitille regl olmaya başlamıştı şimdi bu ay fitili kullanmadı halen de adet olmadı bende anneme aşırı düşkünüm o yüzden çok korktum acaba o yüzden mi regl olmadı veya olmuyor falan diye sanırım menapoza giriyor artk yavaş yavaş bi olup bi olmayınca korkmuştum açıkçası 🥹