S1907 mervee0606 21haftalık gbi hissetmye başlarsın merak etme😁 hemen 20dedi diye o zmn gitmen gerekmiyo 1-2hafta geçsin gidersin acele etme
_edakrsu22 Bende böyle duymuştum ve mahallede ebe hemşiresi var sağlık ocağında calisyr ona sordum öyle birşey yok dedi mutlaka yaptır dedi
Elif_korkmaz38 mervee0606 bende 20 haftalıkken aşı oldum hemşire zaten önce kalp atışını dinliyor sonra aşını oluyorsun geciktirme bence
minigimherseyim Krnn1 ilkinde bir hafta yatamadım ikinciye ilk gün az biraz yattım ilki kadar acımamıştı iki gün sonra geçmişti ikinci daha iyi ama uyku sıfır oluyor tek tarafa yattıgımız için 🥺 baska yok allahtan 😁