Kızlaar merhaba 🌸 20 haftalık hamileyim saglik ocağında ki hemşire 20 haftalık olup bebeğin hareketlerini hissedince aşı için gel demişti ama ben henüz bebişimin hareketlerini hissetmiyorum yani aşı için hareketlerini hissetmem şartmı ne yapmalıyım sizce 🤔