Adetime daha 3 gün varken, bu salı kan verdim 37.8 cıktı. Dün verdiğimde 126 cıktı. Hemşire kesin hamilesin dedi. İlk gebeliğimde geç döllenme olmustu ve 56 beta ile öğrenmiştim. Şimdi yorumlarnızı okuyunca tedirgin oldum. Ama ilk gebeliğimde çok şükür 56 ile basladık ve öle devam ettik. İnş bunda sıkıntı olmaz 😔