Nezooo hiç korkma banada öyle dediler hep kötü konuştular ben bekledim bu gidişle düşük yaptırcaz dediler kürtaj olcaksin dediler erken doktora gittiğimiz için böyle oluyo ben tekrar gittim doktora ultrasonla bidaha bakalm dedim sanki icime doğdu bir baktık 6+5 te kalp atışını duyduk kan testinin bı önemi yok dedi bebek iyi dedi bugün gittim doktora 11 . Haftamdayim Allah’a şükür iyi sende merak etme iyidir oluşur kaç haftalık hamilesin canım