tugbamommm ay inanamıyorum Allah’ın cezası doktor aynısı benim başıma da geldi benim doktorumda bişey olmaz sadece parol iç dedi sonra arkadaşımın doktoru hemen kan sulandırıcıya başlatmış o yüzden ben başka bir doktoru aradım ona sordum oda iğneye başla dedi hemen aldım vuruldum hatta kendi doktorumu arayıp iğne varmış. Vurulmak gerekirmi dedim halde yok gerek yok dedi ve o doktorumu bıraktım bidaha hiç gitmedim başka doktora başladım giresunda yaşıyorum doktorun adida Hüseyin mıhçı kent hastahanesinde onu bıraktım Ordu’da Halil beye başladım doğuma kadar kan sulandirici kullandıriyor Halil bey kan sulandiriciya hemen baslamama rağmen bebek 9 gün geriledi ve hala 9 gün geriden geliyor haftası covitten sonra