Ayseee60 Biz bugun 39a girdik ve karpuz olduk kızım hala gelmiyor ne zaman gelir sizinkiler ne zaman geldi. Yeğenlerimin okulları açılıyor kız kardeşim gidecek o giderse kim kalacak yanımda dua edin doğsun artık hayırlısıyla 🤲🏻🤲🏻
Hifa1161 Ayseee60 benım ilk kızım 41+4de suni sancı ile doğum baslatılmıstı 😕belli olmuyor hiç o iş ya
Hifa1161 Ayseee60 olmadan verildi hiçbir belirtim yoktu mecburen girdik sekize kadar açılma oldu on ile alıyorlarmıs doğumhaneye sonrasında sezeryan olduk 😊
Aysegulce Ayseee60 iki kızım da 39+3 te geldi 🤭🤭 şimdi üçüncü kızıma hamileyim 37+4 teyiz ara ara yalancı sancı oluyor inşallah 39 a kadar beklemez sağlıkla kavuşuruz çok yoruldum artık
Nurcantas65 38+2 ulturasona göre. Sat’a göre 39+2 hiç yalancı sancı yaşamadım,az biraz arada vajinadan agri giriyor,bebiş çok aşırı kasıp bırakıyor kendini öyle yapınca sanki içimde birsey patlayacak gibi hisediyorum,birde akıntılarım koyulaşmaya başladı 😅
mercmekannsi Ayseee60 yarin gene kontrolum var ama bi sorun yoksa nst de falan gibi ozaman 41doldurabilirsin demisti bakalim yarin ne diyecek