36+5 olduk. Hastane çantamı 30.haftada hazırlamaya başladım. Hurçlara koyduk. Hatta bebek biraz kiloluymuş, o yüzden hastane çıkışına ilave 1-3 aylık takımlar ekledim bugün. Ağrı sızı var. Ateş basmaları, bel ağrısı, arada gelen adet sancısı gibi ağrılar, vajinaya baskıdan dolayı en çok ağrı yapan bölge orası zaten. Midem çok yanıyor. Yürüyemiyorum, karnım yoruluyor garip bi şekilde. Bi de bol bol çatladım 🤦🏻♀️ Sıcaklar aşırı zorluyor.