Biroglanannesiii Orkide_20 Tersti canım dönmedi hiç bir şekil de doktor da beklemek istemedi herhangi bir doğum belirtisi olur diye
AlpaslanSalih Orkide_20 amiin.. Aynen öyle bende cokk merak ediyorum ama ilk oglumda da boyledi sımdi bir yasını doldurdu bile zaman su misali ❤️🌸🌸