Orkide_20 Erkek bebislerinizi kaç haftalıkken dogurdunuz 😊erkek bebek dogumu zor oluyor diyorlar doğru mu😔
Mineztrk Orkide_20 bende tam 40 haftamda doğum yaptım benim ki yukarıda olduğu için zor oldu 8 gunluk olduk ama uygulamadan kopamiyorum 🤭
Vldnshn1 Orkide_20 38+3 haftalıkken doğurdum ve benim zordu daha doğrusu vurdukları iğne bana yaramadı…Yoksa 10cm açılmaya kadar bir ıh dememiştim
Ebrar18 Orkide_20 39+6 da 4 cm le hastanye gittm . Kasık ağrısı olarak çektim sancıyı kolaydı diyebilirim
Orkide_20 kahvesever__ kaç kg doğdu acaba 😊 ben şuan 29+ 4 üm acaba 40 haftayı bulur mu diyorum düşünüyorum bazen 😊 35 haftadan sonra her an gelebilir gibi o zaman hazırlıklı olmak lazım
Orkide_20 Vldnshn1 kaç kg doğdu acaba 😊 demekki her erkek bebek 40 i gormuyormus. Genelde erkek bebek geç doğar zor doğar diye bir algı var etrafımızda
Orkide_20 N1er22min55 inşallah öyle olur ya 😊 çok endişe ediyorum ilk çocuğum her ağızdan bir laf çıkıyor insan her şeyden etkileniyor 😔
N1er22min55 Orkide_20 kimseye aldirma ferah tut kalbını ve doktoru dınle tam rahat olucaksın men ılk cocumı 17 yasımda dogdum doktoru dınledım cabucak bıtdı
sliya30 Orkide_20 Allah ne zaman yazmışsa tarihini o zaman gelir.. Yani kız yada erkek geç erken gelir bana göre saçmalık 😵🤣
Orkide_20 sliya30 banada öyle geliyor . Cinsiyet nasıl belirlesinki yani doğumu sonuçta . Gelişimini tamamlayan geliyor bir şekilde . 36 da doğan erkek te var 40 da doğan kız bebiş te . 😊
AlpaslanSalih Orkide_20 Herkesin dogumu cok farklı oluyor benim de 40+4 de nişanım geldi sonra sancım basladı zor bir dogumdu :( Sımdı 25 haftalık hamileyim oda erkek coook merak ediyorum nasıl olacak diye Dua edelim birbirimize 🌸
Orkide_20 AlpaslanSalih evet kişiye özel ama insan yinede merak ediyor acaba benimki nasıl olacak falan diye 😊 rabbim hepimizin tüm annelerimizin yardımcısı olsun tek nefeste kurtarsın cümlemizi🥰
AlpaslanSalih Orkide_20 amiin.. Aynen öyle bende cokk merak ediyorum ama ilk oglumda da boyledi sımdi bir yasını doldurdu bile zaman su misali ❤️🌸🌸