Buseufuk1531 şöyle bişey canım saçma sapan bişey şwjer hastalığın yoksa ve rutin kan kontrollerinde şekerin anormal değilse hiç gerek yok delik deşik ediyorlar saat başı kan veriyosn hamile hamile 4 saate 4 kez kan verdim ve verdikleri şekerli sudan başka ne bir yıdım su ne bir sokum bişey yedirmediler şekerin normalse yaptırma