Buseufuk1531 eskiden şeker yüklemesimi vardı diyenlere cevabım şimdi bu kadar ölü doğum mu oluyor,eskilerin hepsinde kesin bi düşük erken doğm ölü doğm vs olmuş,tbi bnları allahn takdiri ilahisi demek bnce kendini kandırmak, 0 şeker tüketmeme rağmen gebelik şekerim çktı, gbelik şekeri 1,suyunun fazla olmasına,2-bebeğin haftasından gereksiz iri olmasına sebep olur bnlarda allah korusun erken doğm riski olşturur,kontrl altnda tumak gerekir,şuanda bnde diyete başladm çok kilolu değilm görsn nasl şeker var bu insanda dersin yani doktor bile şaşrdı,o yzdn yaptrp yaptrmmk tercih meselesi, ama bu kdr gebe yaptrp doktorda tavsiye ediyosa bnce yaptrlmalı