Ekinoks33 Ogretmenanneyim sanmıyorum döndüğünü hep aynı çünkü hiç göbek deliğimin üstünde hissetmedim hep aşağıda hissediyorum ama kime sorsam bu haftalarda normal diyor haber veririm tabiki size Allah esirgesin sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲🏻
Ekinoks33 Ogretmenanneyim herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür başı biraz aşağıda olsada bu haftalarda olabileceğini söyledi doktor hayırlısı olsun hakkımızda
Ogretmenanneyim Ekinoks33 aaa cok sevindim gözünüz aydın🥰 inşallah cumartes7 günü benimde içim rahatlar