TeoMom Teşekkür ederim inşallah ondandır benim hep kasıklarda bebeğim bir çıkamadı yukarı 😩2 gün sonra doktor kontrolüne gideceğim geçen ay ayrıntılı ultrasonda perinatoloji doktoru biraz başı aşağıda dedi sordum erken doğum riski varmı dedim yok sanmıyorum dedi fakat bu ara lavaboya idrara çıkınca kasılmalar olunca tedirgin oldum 2 gün sonra umarım doktorum rahatlatır…