JaleTogrul Mrsskaraca 13+2′te doktorum 70% kiz dedi .. emin olmak icin 16 haftanin bitmesini bekledim ve 17+4′te gitdigimde erkek oldugunu ogrendim 🥰 simdi 34. haftadayiz oglumla💙 Allah her kese saglikli evlatlar nasip etsin🙏
Morkelebek26 Mrsskaraca 16. Ve 17. Haftalarda 2 farklı doktordan öğrendim hayırlısıyla kızçem olucak 😍
Meliko KayraVeAnnesi_06 Mrsskaraca bende 16 da öğrendim ve öğrenmem 1,5 saat sürdü inat etti sıpa ve benimde erkek 🤰
Dilaraelifsu KayraVeAnnesi_06 16ci haftada belli oluyormu ve ilk aylarda neler çektiniz ben halsizlik mide bulantısı kusma gibi
busra009 JaleTogrul Ya 14+4 kesin kız dedi ama yanılma payı olur mu ki diye korkmuyo değilim alışverişe başlayasım var çok 😂
KayraVeAnnesi_06 Mrsskaraca Hayır arkası dönüktü , oğlumuz biraz nazlı ne zaman gitsek arkası dönük 😬
AyEmGul Papatya1997 benim de 14 haftada baktı doktor. Arası boş kız olabilir ama kesin değil dedi. Ben de nedense erkek hissediyorum.
Sare_benan Mrsskaraca Haftada özeldeki doktor kıza benziyo dedi 17 de net kız dedi 18 de devletteki doktorda kız dedi 🌸
2023bebegim Mrsskaraca 12 haftalık iken gittim bir tık erkek gibi dedi ama bir kaç hafta sonra tekrar bakalım dedi
tecrubesizanneadayi12 KayraVeAnnesi_06 biraz su içerek giderseniz hareketli olup dönüyorlar deneyin isterseniz🌸çünkü bende gittim doktor su iç gel dedi öyle gördük
Fatmaysil 12 ci hafta erkek çıkıntı var dedi başka dr.14 çü haftada kız banziyor dedi şuan 16 haftalık bakalım ne çıkacak bekliyoruz cumagunu nasipse gidicem
Fatmaysil Mrsskaraca bebeğim kız bugün tekrar baktık canım bacak arası boş dedi yani kız niye tam.soylemiyorlar anlamış değilim 6nayda kız bebek net belinesiyormis kendini hayırlısı 2 kızım olucak nasipse
Bebisinizz Mrsskaraca 13+5 yani dün doktorum kemik yapısı kız a benziyor dedi ama bacak arasını göremedik bende kız hissediyorum bakalım sağlıklı olsun da 🙈🐣
Betulhdvrd Bebisinizz kemik yapısı erkek/kız nasıl değişiyor neye göre belirliyorlar peki bilginiz var mı
Meliko Bebisinizz anne hissi der geçerim ya gebeliğimi öğrendiğim anda kız bebeğim olsun istemem rağmen hep erkek hissettim veee erkekti😂
Patricia Mrsskaraca ikili tarama için 12. Hafta gittiğimde %80 erkek dedi. Bugün 17+1 ve erkek olduğu netleşti. Artık huzurlu alışverişler başlsın 🤭😂