_Hill_ Gebelik testi yaptım çok hayalet çizgi çıktı ve yarın adet günüm.Ovülasyon yaptım baya koyuydu.Böyle olup gecikip hamile kalan oldumu?
Cansu355 _Hill_ Canim bir kac gun daha bekle tekrar yap. Kafan karisirsa saglik ocagina git beta hcg baktir en dogru sonucu kan testi veriyor
_Hill_ Sinem94 öyle yapıcam canım bende çok gördüm ve okudum burda keşke bebiş olsa ama alıştım artık olmamasına herhalde.Ama ovülasyon testi çok değişik adete yakın Lh hormonu artarmıki bilemedim
Pinar0 _Hill_ fotoğrafta çok anlaşılmıyor benim test de öyleydi fotoğrafta çıkmamıştı. Ne yaptın yeniden test yaptın mı?
_Hill_ Sinem94 inşallah vardır canım aynı adet olucakmışım gibi ağrım var ama kısmet olursa sevinirim olmazsada allah büyük
Sinem94 _Hill_ haklisin cnm bu testlerde yanilma payı var malesefki en kesini kan inşallah kanda da pozitifi görürsün de sevinirsinn 😇
arirangg _Hill_ silik çizgi çıktığına göre muhtemelen hamilesin canım yarın direkt sağlık ocağına gidip kan ver
_Hill_ arirangg daha önce çok kimyasal gebelik geçirdim 3-4 gün geçiyordu hcg yükseliyordu sonra adet oluyordum 1 hafta geçmeden reglimin üstünden kan vermeye gitmem muhtemelen canım
_Hill_ Sinem94 amin canım inşallah gebelik testlerine hiç güvenmiyorum ben daha önce çok yanıltı beni.3-4 kezde kimyasal oldu o yüzden.Varsada 1 hafta geçmeden kan vermeye gitmem muhtemelen
arirangg _Hill_ Peki canım birkaç kimyasal gebelik geçirdiğin için araştırdın mı bu durumu. Sanırım genetik testler yaptırılıyor
Madameatalay _Hill_ benimde regle 4 gün kala gebelik testi çok silikti hatta yok gibiydi😀 sonra erken gebelik testi yaptım bu sefer belliydi regl olana kadar 2 günde bir trest yaptım dayanamayıp😀 çok şükür 6+5 haftalık hamileyim.darısı başına eğer istiyorsan🤲
_Hill_ Madameatalay ne mutlu size rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasipetsin🤲🏻🥰 İstiyorum tabikide 2.5 senedir çok istiyorum neler neler geçti başımdan.Allah en doğru zamanı biliyordur 😊