Kubgkm açıkcası hasta bonesi ve hasta önlüğü giydirmişlerdi ilk üç doğumumda bulunduğum doğum katında erkek yasaktı bu yüzden rahattık doğumdan sonra yine sancı odasında 1 saat gözetim altında tutuldum hep bu süreçtete yıkandım giyimdim örtündüm bebeğim geldi ve beraberce bizi odamıza çıkardılar yani böyle bir düşüncem olmamıştı şimdi farklı bir hastanede doğum yapacağım yarın gittiğimde doğum sistemini öğrenip ona göre hazırlık yapacağım inş