Kızlar doğuma az kaldı 34+3 oldum tesettürlüyüm normal doğum yapıcam allah izin verirse ayakta yürüyerek çıkmak istiyorum doğumhaneden doktorumda çok destekçi bu konuda fakat ben başıma ne takacağım bir türlü karar veremedim ne önerirsiniz yazma takmak istemiyorum şal mı taksam tabi o an ne durumda olurum onuda bilemiyorum ama 😂 neyse siz ne takacaksınız başınıza yazma mı şal mı güpürlü şallardan mı hangisi ?