HurremSultan Fidan97 denendi onaylandı bebek😅😅 ilk bebegimde zarar vermedi şimdi 2. Bebemde de aynı olayxgxijx
hayallliiim Fidan97 bende jiletle alıyorum ama bebeğe ne gibi zararı olabilirki 🙄🙄Neden öyle sordun kuzum
HurremSultan seyma9188 yoo kızda 40m çıktığında yoktu artik😶 şimdi yine hamileyim yine var alıyorum cogalmiyor benimkiler
Esess_ seyma9188 kıllı kalmak daha garip bnce nskskksmsn jilet olsun nolacak en kötü lazer yapılır ilerde
seyma9188 HurremSultan Benim en büyük hatam jilet oldu 🥲 Kolay oluyor,acıtmıyor diye yıllarca jilet yaptım sonra uğraştım durdum 😁 Lazere gide gide zorla azalttım 🤣
ikicocuk_biranne Berfinkarabalik olur öyle benimde ilk gebeliğimde çok olmuştu utanıyordum eşimden 😀 ama çok şükür sonra pıt pıt döküldü eski haline geldi 😀 şimdi ikinci gebeliğim 13. Haftanın içindeyiz biraz var cinsiyetimiz belli değil bakalım 🤔 😀
seyma9188 Esess_ Ben diğer bölgelerime jilet kullandığım için çok çektim göbeğime hayatta vurmam 🤣 Zaten bende de yok geçici bi tüylenme olduğu için sabredip dokunmamak daha iyi bence 😁
Ayse_3434 Benim de çok tüylenme oldu ben hiç dokunmadım doğumdan sonra dökülüyormuş olurda dökülmezse ozaman alırım