Portakalcicegi Berfinkarabalik benimki iki kız 🌸 cinsiyetten mi bilmem ama benimde çok kıllandi ama almıyorum dökülecekmiş öyle diyorlar 🥲🥲🥲
Merveevrim Bende aynı durumdayım canım cinsiyeti ile alakasi yokmuş doktor dokunma doğumdan sonra dökülecek dedi bekleyip göreceğiz bakalım
heyzil06 Benim de var 🥺 zaten hiç tüysüz değildim ama iyice belirginleşti gözüme batar oldu 🥺 benimki erkek
Minikfil Berfinkarabalik benim de kız ve çok fazla tüylenme oldu, kullandığım yağa bağlamıştım ama herkeste olmuş sanırım. Umarım doğumdan sonra dökülürler 🤷♀️
Umay255 Berfinkarabalik benim oğlum olucak inşallah teyzesi bizde çok killandik ama 21 haftadan sonra azaldı benim çok şükür 🥰
HurremSultan Berfinkarabalik benim kızımda da oldu şimdi oğluma hamileyim yine var. Her iki 3 duşta bir jiletle alıyorum. Dogum sonrası geçiyor zaten🤭