Sedafirat herşeye karışmak derken neye mesela yani ben şöyle düşünüyorum bi kız kendi annesiyle bile tartışır annenin bile soyledigi şeyler zoruna gider onu kaynana olarak degil anne olarak gör eger gerçekten iyiliğini istiyosa bunu ayirt edebilirsin bizim iliskimiz arkadaş gibi herseyimizi birbirimizle paylaşırız aramiza mesafe girmesin diye herseyo açık açık konuşuruz benim dogru yapmadığım seyi bana soylemesi benim zoruma gitmez aksine kendimi duzeltmek icin ugrasirim zaten bunu yaptıktan sonra emin ol arada sorun falan kalmio onlari kirmamaya cok özen gösteriyorum onlar da aynı sekilde bana öyleler çünkü hoşlarına gitmeyen şeyleri yapmaya diretmem huzurumuzu bozmama gerek yok bu benim elimde diye düşünüyorum yani bu benim fikrim şuana kadarda bir sıkıntı yaşamadım cok şükür