Tosbiginannesi bende ilk bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu karnımda ve çok yıkılmıştım bir daha bebek istemiyordum çünkü korkuyordum ve ciddi anlamda bebek sahibi olmamak için çok dikkat ediyordum ama 2 ay dolmadan tekrar hamile kaldım ve ALLAHn bir lütfu dedim inşALLAH bencillerimizi hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 😘