merveyildrm 38+5 de gittiğimde açılmam 2 cm di benimde, ilk gebeliğim olduğu için ilerlemedi asla gidip geliyodum sürekli 2 cm diyip gönderdi beni doktor, sonra evde sancımı çektim akşam saat 7 de 10 vm açılma ile hastaneye gittim ve 3 ıkınmada doğurdum, Rabbim sana da yardım etsin inşallah, bi avazda doğur sende