merveyildrm Kızlar bugün alttan muayene oldum doktorum hiç açılmam olmadığını hiç hareket etmediğimi egzersizlere yüklenmem gerektiğini söyledi uyarı verdi. Benim gibi olan var mı aranızda. Uyarıdan sonra açılması olan vs.🙁
Elisarli merveyildrm benimde hiç açılmam yok maalesef hatta hala rahim uzunluğum 30 mm o yüzden sezeryan olucak canım 2 hafta içibde
hunilimom merveyildrm 3 gün sonra doğurdum uyarıdan sonra 3 cm de açıklık olmuştu oncesinde benim de açıklık vs yoktu
Anneadayi89 merveyildrm 38+1 ne sanci Ne acilma nede karnim düstü tam gögsümün altinda basliyor gecen hafta muanede bebekde kanalda degildi :( Hareket etmekte de cok zorlaniyorum bu gebeligimde
aylzz1 Canım bende 3 kere çatı muayenesi oldum çok korkuyorum ama bebegım kanala yerleşmiş normal istersem olabilecegını söyledi ama yürüyüşün çok faydası oluyor sen çatı muayenesini olduktan sonra tekrar yapalım vs demedi mi sana
merveyildrm aylzz1 cumartesi yeniden gidicem uyarı vericek bakalım inşallah işe yarar bol bbol çömelme merdiven önerdi
merveyildrm Elisarli rahim uzunluğunu nasıl ölçtüler bana öyle bişey yapmadılar 🤷♀️ Ama sadece çatın çok geniş bu çatıyla sezeryan yaparsan yaZık olur dedi
merveyildrm hunilimom sizinde göbeğiniz düşmemişmiydi bana herkes senin karnın çok dik daha var diyor strese soktular beni inşallah sizin gibi olur benimde
merveyildrm Tugcenzf muayene edip uyarı vermediler mi size benimde karnım hala dimdik hiç düşme yok karnımda açılma yok inşallah muayneden sonra bişeyler olur artık 🙏
hunilimom merveyildrm 2 doğumda da düşmedi hiç canım birini 41+1 de 2. Yi 39+6 da ikiisi de suni ile oldu
northandmother merveyildrm 2-3 haftadır karnım bacaklarıma düşmüş geziyorum sancı da var 38+0 ız ama gelmeye niyeti yok dimi takılma öyle şeylere Allah’ın ol demesine bakar göbeğinin düşüp açılmanin olması
Aycdlpyrz merveyildrm me durumdasınız suan bizde bugün gittik 39+1 iz kanala inmediği için çatı muayenesi yapmıyor doktorum hiç yapmadı. Haftaya suni sancı verilip deneyeceğiz büyük ihtimal yarın
merveyildrm Anneadayi89 offf inşallah böyle herşey biran da çarçabuk olur da bebişlerimizi alırız kucağımıza biran önce sıcakta herşey çok zor 🥹
Aycdlpyrz hunilimom merhaba hiç açılmanız olmadığı İçin suni verilip o şekilde mi doğum yaptınız acaba ? Bende 39+1 iz acılmam yok bebek 3-4 haftadır bas asagı ama kanala girmemiş. Göbeğim düşmedi hala doktor ben normal istediğim için bekliyor haftaya persembe 40 oluyoruz Suni deneyeceğiz büyük ihtimal acılmam olur mu acaba bende bilmiyorum
merveyildrm De25 perine masajı için doktorum bi kaç yağ karışımı söylemişti onu götürdüm onunla elle muayne etti ama baya bi ileriye götürdü elini
Smyy06 merveyildrm bende bugun 38+4 oldum 33 ten beri erken dogum riakim vardi ha dogurdum ha doguracam en azindan 36 yı gorsek filan derken geldik bu gunlere. Gecen cuma dr konteolum vardi doktor muayene etti 2 cm acikligim var rahim agzin yumusamis dedi kendisi de bayagi kurcaladi alttan bugun dogirabilirsin ama en fazla bikac gune dedi.hala gelen giden yok bir belirtim de yok
merveyildrm Smyy06 benimde bugün nişanım geldi az önce de adet ağrısı gibi ağrı olmaya başladı bekliyorum bakalım 🥹🥹 inşallah bi hareketlenme vardır🙏