Yarenbolat gözükür canim bencede hemen git hamilelikte tiroit falan yukselio ilac veriolar zeka geriligi falan olabilio kullanmayinca ya da kansizlik oluo kan ilacina basliolar folik asit de kullanman gerekiodu hamile kalmadan once baslamak gerekio 12.haftaya kadar kullanilio ben 10haftalik hamileyim defalarca doktora gittim bi suru vitamin takviyesi aliyorum