Tubi57 MMelissaaa- şuan adet tarihime göre 4+0 haftadayım. Bir hafta sonra gidince görebilirim o zaman
MMelissaaa- Tubi57 benimde 6 haftaydı adet tarihime göre ama geç döllenme çıktı ultrasonda 5 haftalık çıktı. İnşallah siz gidince görürsünüz
Clbi1 Tubi57 ben de 33.54 ile ögrendım geç döllenme oluyor 2 gün sonra kan verdim 700 e yuksekmişti . Yukselir inşallah kan testini tekrarla 🌸
dtml Tubi57 ben adet oldum bugün maalesef. Beta 4′e düşmüş. Kimyasal gebelik olmuş oldu. ben elendim☹️ sizin sağlıklı haberlerinizi bekliyoruz :)
Tubi57 dtml ya çok üzüldüm. Arkadasmda aynısını yaşadı önümüzde ay hamileydi hiç üzülme canm zamanını bekliyor